Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kokinelle | użytkownik

imię i nazwiskoMadzia Jędrzejko adresKraków zarejestrowany04.02.2007 @21:45:30 ostatnio na stronie25.02.2017 @11:31:51
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.magdajedrzejko.blogspot.com
digarty9 komentarze1596 posty na forum17

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kokinelle    07.06.2008 @23:13:52
_______
"Ogolony kot to rzeczywiście shocking, zgoda, zawsze to przyznam."- Behemot
~hu1001    07.06.2008 @16:42:46
Zastanawiające od kiedy to stronę www pisze się przez małpę. Muszę chyba wypróbować nowy trend.
~Inqoslaw    05.06.2008 @23:42:26
Dziękuje : )
_______
Pirupiru pipiru pirupi
~wer    05.06.2008 @16:31:47
Madziu:> no to kiedy moge wpadnąć przez telefon?:>
ps. i najważniejsze pytanie jesteście po 15 lipca w Cracow?
buzi
_______
.to niezwykłe jak tu nisko przelatują chmury.czasem musze się schylać.
~Brzezia    01.06.2008 @01:16:45
Bardzo dziekuje, klaniam sie nisko i bede zagladac
-remik    01.06.2008 @00:53:33
byc moze dlatego napisalem ze jestem ciekawy
~peterart    01.06.2008 @00:48:27
dziekuję
_______
żyj i pozwól żyć innym...
~maciekprzemyk    31.05.2008 @23:14:05
przepraszam, następnym razem będę bardziej wylewny to dlatego ze niewyspany

~elliyuriko    27.05.2008 @19:34:01
taa.
~elliyuriko    27.05.2008 @16:40:42
a może to właśnie gieorgij?
~emilkowa    26.05.2008 @21:20:48
ejj... foch ?
trudno, musze pgodzic sie z tym ze fotka kwiatka przebija wszystkie inne...
_______
there's a monster, living under my bed.
~emilkowa    26.05.2008 @21:19:02
ale ja sie z wami nie zgadzam! . wole ludzi niz nature.
no dobra, fotografowac wole ludzi niz nature, generalnie to nie wiem .
_______
there's a monster, living under my bed.
~burkinafazo    25.05.2008 @17:27:33
dzięki.........pozdrawiam
~MissNevermind    25.05.2008 @11:21:26
Dzięki bardzo zapraszam ponownie. =o)
_______
No i na co się gapisz? To tylko ja..

*pif paf, bang bang* He he I kill ya!

"It`s a small crime and I`ve got no excuse."
-remik    25.05.2008 @02:02:31
spiesze wiec z podglądactwem
-remik    25.05.2008 @02:00:12
to czekam z utesknieniem a mozna poobserwowac?
~turystka    24.05.2008 @23:28:10
dzięki
przepraszam a zego gratulujesz?:>
~natalia7892    24.05.2008 @17:32:37
niestety zważając na miejsce nie wypadało wchodzić do wody...

Dziękuję za wizytę...
_______
"W życiu piękne są tylko chwile..."

[ Ryszard Riedel ]
-bummy    24.05.2008 @16:13:45
dopiero zaczynam na digarcie, więc proszę o wyrozumiałość.
~cjfaxe    24.05.2008 @09:52:02
dziękuję za komentarz. U pani również widze wiele ciekawych kadrów. Będę śledził karierę
~xDarkRose    24.05.2008 @09:43:39
bardzo dziękuję za komentarz
Pani ma rewelacyjną galerię;]
Gratuluję
_______
Vampiers will never hurt you.
~lutimo    24.05.2008 @09:31:34
Psy w kojcach CALY CZAS sa w ruchu. cholernie ciezko zrobic ostre zdjecie, nawet niezlym aparatem.
~Agnieszka479    24.05.2008 @00:25:00
ślicznie dziękuję za komentarz Miłej nocy, dobranoc
~adag1    23.05.2008 @23:41:03
no i dobrze! nie ma zasady szerokich kadrow, calych raczek i nozek itp.......przepalaj, kadruj i tnij jak chcesz, to Twoje zdjecie i Twoj pomysl na nie.....no byle to wszystko ''kupy''sie trzymalo jako tako.....
~eco    23.05.2008 @23:31:14
dzieki
_______
zapraszam na stronę >>> http://www.ieco.pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt